Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

ένα τσιμπουκάκι και τίποτε άλλο

ένα απογευματάκι,και ενω εσυ πίνεις το φραπεδάκι σου στο μπαλκόνι παρακολουθώντας τα περιστέρια να συνουσιάζονται στα καλώδια,σκάει μύτη η δικιά σου και λέει

"να...ξέρεις αγάπη μου....θυμάσαι πριν απο ένα μήνα που είχαμε καυγάδες σχετικά με το αν θα με συνοδεύσεις στο γάμο της ξαδέλφης μου και επι τη ευκαιρία να γνωρίσεις τον πατέρα μου; και εσύ μετά έφυγες για το μάτς με την Ανόρθωση και τα παιδιά του συνδέσμου;....είχε έρθει ο γείτονας για ζάχαρη....και ένιωθα παραμελημένη...και μπερδεμένη....και θυμωμένη...Μου την έπεσε λοιπόν και ήθελε να το κάνουμε...αλλά εγώ δεν του έκατσα..να το ξέρεις πως αντιστάθηκα...αλλά ένα τσιμπούκι του το πήρα....Σου το λέω για να ξέρεις...εγώ εσένα ήθελα αλλά δεν μπορούσα άλλο να με αγνοείς και να τσακωνόμαστε και να νιώθω ανασφάλεια..."

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ; το πιο πιθανόν είναι οτι θα την αρχίσεις στις γρήγορες και θα φύγεις τρέχοντας στην καλύτερη, ή θα την πετάξεις απο το μπαλκόνι στην χειρότερη....

Ακομα και αν σου πει οτι η ιστορία ήταν κατασκευασμένη για να σε κάνει να ζηλέψεις και να καταλάβεις πόσο πολύτιμη σου είναι

Ακόμα και αν την αποκάλυψη σου κάνει η μικρή της αδελφή σε μια στιγμή αδυναμίας και επειδή πάντα θα ήθελε να της κάτσεις...και αν η δικιά σου το διαψεύσει λέγοντας "δεν συνέβει ποτέ κάτι τέτοιο,το διαψεύδω κατηγορηματικά"

....Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τον Σεμπαστιάν ΧαβαΛΕΤΟ.
θα κατηγορήσει κανένας τον Σωκράτη αν τον ρίξει απο το μπαλκόνι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
.
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Greece License.