Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

πόσο πάει η χυλόπιτα???

Πρίν απο 10 περίπου χρόνια,όντας 16χρονος μαθητής λυκείου είχα ξεκινήσει να ενδιαφέρομαι ζωηρά για το αντίθετο φύλο.Οι πρωινές στύσεις γίνονταν όλο και πιο βασανιστικές και βασανιστικές...Στις φαντασιώσεις μου,εκτός απο τα μοντέλα της εποχής, πρωταγωνιστούσε μια συμμαθήτρια μου,η τασούλα.
Η Τασούλα που λές αναγνώστη μου,ήταν μια μελαχρινή και ζουμερή ύπαρξη με πεταχτά αυτιά και στρογγυλά και καλοσχηματισμένα καπούλια..Κατα τη διάρκεια της χρονιάς προσπαθούσα επι ματαίω να την πλευρίσω και να της εκδηλώσω το θερμό μου ενδιαφέρον.Η εν λόγω κοπέλα ανταποκρινόταν, προφανώς αρκετά τουλάχιστον ώστε να με εξάψει και να φουντώσει το ενδιαφέρον μου...
(Σε αυτό το σημείο οφείλω να σας διαβεβαιώσω οτι τότε, στα παλιά χρόνια τα 16χρονα δεν είχαμε ενεργή σεξουαλική ζωή,ήμασταν ρομαντικοί και στην καλύτερη των περιπτώσεων οι ερωτευμένοι σπαταλούσαμε ώρες χαμουρευόμενοι ακίνδυνα χωρίς να προχωράμε πέρα απο τα όρια που επέτρεπε ο χριστιανισμός... ).Την ίδια εποχή, ένας απο τους πολύ καλούς μου φίλους,πλεύριζε (πιο διακριτικά,πιο ρομαντικά και μαλακά) μια άλλη συμμαθήτρια την Αγαθή....
Το ενδιαφέρον μου ,εκδηλωνόταν όσο το δυνατόν σαφέστερα προς την Τασούλα λοιπόν, και κορυφώθηκε σε ένα πάρτυ παρα την παραλία....Ενώ περιμέναμε τις Πίτσες (που θα σαβουριάζαμε μαζί με μπύρες)λοιπόν με την Τασούλα,βρήκα την ευκαιρία να της κάνω σαφές το ενδιαφέρον μου....
Με όλο τον ρομαντισμό που διέθετε το εφηβικό μου μυαλό.έκανα ένα βελούδινο πέσιμο,είπα τα "κατάλληλα" λόγια επιχειρώντας διείσδυση στην ψυχή της..Και τότε........Μπλακ άουτ! έπεσε ο γενικός...Η εν λόγω κοπελιά,..έπεσε απο τα σύνεφα(;),και επειδέξια με ντρίπλαρε λέγοντας οτι δεν είχε αντιληφθεί το ενδιαφέρον μου και οτι δεν ήξερε αν ήθελε να μπεί σε κάτι τέτοιο.

....Η χυλόπιττα μου έκατσε στο στομάχι....μπορεί το εν λόγω βράδυ να έφαγα κανονικότατα πίτσα και να ήπιααξιοπρεπή αριθμό από μπύρες,αλλα το καλοκαίρι που ακολούθησε και μέχρι τα χριστούγεννα είχα χάσει 37 κιλά απο το σόκ και ....ΜΑΛΙΣΤΑ κυρίες μου....37 κιλά μου στοίχησε η χυλόπιττα, μετατρέποντας με σε σιλφίδα.Φίλοι και γνωστοί δεν με αναγνώριζαν.Μπορεί να έκανα "γκέλ" σε άλλα νεότερα θηλυκά αλλά η μπάλα είχε χαθεί.Σιγά σιγά βρήκα τη φόρμα μου, πήρα τα κιλά μου πίσω και βάδισα τον δρόμο της ενηλικίωσης.

Γιγαντώνεται μέσα μου η απορία.... Τα 28 εκκατομύρια που κόστισε στον ΠΑΟ η χυλόπιττα του Μέλμπεργκ(20 κοστίζει ο Σισέ και 8 ο Λέτο) ,πού θα τα βρεί;;Εκκατομύρια είναι αυτά και ευτυχως που δεν είναι κιλά.Και τα εκκατομύρια εξ όσων γνωρίζω δεν τα βρίσκεις στα γαριδάκια...(Κιλά πήρε και ο κος Αντωνίου και έγινε στόχος των πράσινων φιλάθλων για τις αποτυχίες του φετινού φεστιβάλ μεταγραφικού φολκλόρ και γραφικότητας)

Είπαμε να αγαπήσουμε,αλλά νιώθω οτι ξεπερνάμε τα όρια της γραφικότητας και γουστάρω τα μάλα.όπως θα γουστάρω αν ο Ματ, που είχε κόστος υποδιπλάσιο απο του Τζιμπρίλ,σκοράρει έστω και μισό γκόλ περισσότερο απο τον Γάλλο και σηκώσει και τις φετινές κούπες.

ΥΣ: τα ονόματα έχουν αλλάξει για ανόητους λόγους.
Η τασούλα είναι ακόμα (και απο τότε) ελεύθερη και ψάχνεται...
Η Αγαθή "ενέδωσε" στο πρέσινγκ του κολλητού και χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία τον έπεισε οτι είναι η γυναίκα της ζωής του.Σύντομα παντρεύονται.
Εγώ τα κιλά μου τα έχω πάρει όλα πίσω και μάλιστα με τους τόκους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
.
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Greece License.